Gyakori kérdések

A weboldal közepén minden esetben jelezzük, hogy éppen melyik gyártó partnerünk "boltjában" vagy. Amennyiben váltani szeretnél, akkor a "Módosítás" gombra kattintva tudod kiválasztani másik gyártó partnerünket.

FONTOS, hogy ebben az esetben a még nem mentett/véglegesített rendeléseid elvesznek!

Megrendelést leadni csak abban az esetben lehetséges, ha a boltot a gyártó jóváhagyta és elfogadta. Ekkor megjelenik a bolt neve az 'Új megrendelés' ablakban, aminek a kiválasztása után lehetséges a megrendelés leadása.

A termék megnevezése alatt a szükséges darabszám beírása után a "Kosárba" gombra kattintva kerül kiválasztásra a termék.

Akciós ajánlat megrendelésére a 'Rendelések kezelése' / 'Új rendelés" menüpontban van lehetőség.

Amennyiben az adott boltkategória számára van elérhető akciós ajánlat, akkor alapértelmezetten az ajánlatok listája jelenik meg az ablakban. A fekete sávra kattintva megjelenik az ajánlat képe, és kinyílik az akcióban megvásárolni szükséges termékek listája. Amennyiben az akciós mellett más termékek megrendelésére is szükség van, akkor a szűrők között a Normál gombot kiválasztva azok jelennek meg.

A termékek és akciós ajánlatok között keresni a bal oldali szűrők segítségével lehetséges.

A bal oldal tetején található rádiógombok segítségével lehet állítani, hogy "minden termék" vagy csak a már megrendelt termékek /akciós ajánlatok jelenjenek meg, valamint, hogy a normál árú vagy akciós ajánlatban szereplő termékek jelenjenek meg a képernyőn.

Ezen kívül kereshetünk

- a termék neve alapján (a termék nevének, vagy akár csak egy darabjának a beírásával)

- a termék márkája alapján (pl. Unicum, Hubertus, Fütyülős...)

- a termék kategóriája alapján (pl. keserűlikőr, pálinka, brandy...)

- a termék űrmértéke alapján

- a termék kiszerelése alapján (darab vagy tálca)

A kiválasztott szűrés után a lista azonnal módosul, a szűrés törlésével a teljes lista látható ismét

Minden esetben a gyártó által meghatározott nettó nagykereskedelmi ár található meg a termékek mellett. A számla valós összege ettől várhatóan el fog térni az egyedi kondíciók és akciók függvényében.

A kedvezményes kuponok a rendelés végén, az összesítő oldalon rögzíthetők. Kérjük figyelj oda, a helyes adatok megadására, a kis és nagy betűk megkülönböztetésére!

Amennyiben több rendelésed van adott nagykereskedő számára, akkor lehetőséged van arra, hogy a Mentett rendelések listájában látható rendeléseket 1 közös rendeléssé olvaszd össze. A lista elején található négyzetben kell kipipálni a kiválasztott rendeléseket majd a "Kijelölt rendelések elküldése" gombra kell kattintani.

Erre pl. akkor lehet szükség, ha a nagykereskedelmi partnerünk minimális rendelési értéket határozott meg, amit több gyártó partnerűink termékeinek a megrendelésével lehet elérni. Amennyiben van rendelési limit, akkor azt a nagykereskedő neve mögött zárójelben lehet látni.

Amennyiben a nagykereskedelmi partnerünk rendelési limitet állított be, akkor azt a nagykereskedő neve mögött zárójelben lehet látni. Eben az esetben rendelést csak a limit elérése után lehet elküldeni. A rendelési limit eléréséhez használható az egyes rendelések összevonása és elküldése

A Mentett rendelés olyan terméket tartalmaz, ami már nem elérhető vagy megváltozott az ára. Ebben az esetben kérjük, hogy a rendelést töröld és készíts új megrendelést.

"Rend tip." oszlopban megjelenő fekete ikonok jelzik, hogy normál, nem akciós csomagról van szó, a zöld ikonok az akciós ajánlatot jelzik.

A megrendelés mindaddig nem kerül a nagykereskedőnek továbbításra, ameddig azt nem véglegesítik. A megrendelés véglesítése előtt korlátlanul lehet módosítani, vagy akár törölni is, utána a már nem. Megrendelést véglegesíteni akár a megrendelés lezárásakor, vagy az 'Rendelések kezelése" menüben a 'Mentett rendelések' listában lehetséges. Alatta, az 'Elküldött rendelések' listában találhatók az előző sikeres megrendelések.

A 'Mentett rendelések' listában található rendelések nagykereskedő számára történő elküldését a kívánt sor végén található a PIPA ikonra kattintva tehetjük meg. A gomb megnyomása után a megjelenő ablakban szükséges megerősíteni a szándékot. Az 'igen' gombra kattintva a rendelés nem módosítható, nem visszavonható az eDrink.hu felületen keresztül.

Amennyiben az elküldött/véglegesített rendelését mégis módosítani szeretné, kérjük vegye fel a kapcsolatot a megrendelésen szereplő nagykereskedővel.

Normál termékek és akciós ajánlatok a rendeléshez addig rögzíthetők, ameddig azok a 'Mentett rendelések' listában találhatók.

A kívánt sor végén a CERUZA ikonra kattintva van lehetőségünk ismét megnyitni a rendelést. A megjelenő összesítés ablakban csak a már kosárban levő termékek mennyisége módosítható, amennyiben új terméket szeretne hozzátenni, akkor a 'További termékek' gombra kattintva jelenik meg a rendelhető termékek listája

A módosítás elvégzése után a 'Mentés' gombra kattintva a módosítást a rendszer rögzíti, a 'Mégse' gombra kattintva minden módosítás elveszik.

Normál termékek és akciós ajánlatok a rendelésből mindaddig törölhetők, ameddig azok a 'Mentett rendelések' listában találhatók.

A kívánt sor végén a CERUZA ikonra kattintva van lehetőségünk ismét megnyitni a rendelést.

A megjelenő összesítés ablakban

- normál termékek a termék mögött található KUKA ikonnal törölhetők

- az akciós ajánlatok kizárólag egyben, az ajánlat neve mögött látható KUKA ikonnal törölhető.

A módosítás elvégzése után a 'Mentés' gombra kattintva a módosítást a rendszer rögzíti, a 'Mégse' gombra kattintva minden módosítás elveszik.

A 'Rendelések kezelése" menü 'Mentett rendelések" és 'Elküldött rendelések' almenüjében láthatók az előzőleg rögzített és nagykereskedők számára továbbított rendelések.

A rendelések megjelenítésének sorrendje alapértelmezetten a rögzítés időpontja szerinti, de a fejléc megadott oszlopára kattintva lehetőség van ennek módosításra is.

A "Rend. típ" oszlopban a kis fekete vagy zöld nyílra kattintva jelenik meg az adott rendelésben rögzített termék listája. Egyszerre csak 1 rendelés adatait lehet kinyitni. Amennyiben másik rendelést is meg szeretnénk nézni, annak a sorában szereplő nyílra kattintva az előzőleg kinyitott rendelés bezáródik, az új pedig kinyílik.

Az "Elküldött rendelések" menüben van lehetőség arra, hogy a rendelési sor végén található "Újrarendelem" gombra kattintva ugyanazt a rendelést (bolt és termékek) változtatás nélkül ismét megrendeld. A gombra kattintva az "Összesítés" oldal jelenik meg, ki kell választani a kiszállítási dátumot és menteni vagy véglegesíteni lehet.

Az egyek képernyőkön megjelenő sorok vagy termékek számát módosítani a lista sorai felett található legördülő menüből lehetséges (egyidejűleg 10-25-50 vagy 100 sor lekérése). Amennyiben túl sor sort kérünk le, a lista megjelenése egyre lassabb lehet nem megfelelő internet kapcsolat esetén.

Tulajdonosként lehetőség van arra, hogy más munkatársakat vonjon be az eDrink.hu használatába. A folyamatnak 2 része van, a meghívó küldése a rendszer használatához, valamint a munkatárs összekapcsolása a kiválasztott bolt(ok)kal.

1) a jobb felső sarokban, a saját e-mail címünkre kattintva, a megjelenő 'Profil' menüben az 'Alkalmazottak' almenüben láthatjuk a munkatársainkat (csak e-mail cím). Amennyiben szeretnénk bővíteni a listát, az 'Új Alkalmazott' feliratra kattintva tudjunk meghívót küldeni kívánt személy e-mail címére.

Az új munkatárs e-mail-t kap a meghívásról, amit az e-mailben szereplő linkre kattintva tud elfogadni. Amennyiben van már regisztrációja, akkor további teendője az új munkatársnak nincs rendelést adhat le a számára kiválasztott boltoknak. Amennyiben nincs regisztrációja, akkor az első belépéskor regisztrálnia szükséges.

2) a meghívó elküldése után van lehetőség arra, hogy a Profil menüben az Üzlet almenüben a bolt sora végén található ikonra kattintva megjelenő ablakban lehetséges az alkalmazottak hozzáadására. A megjelenő ablakban az adott munkatárs neve előtt található pipa jelzi, hogy adott munkatárs kezelheti-e a boltot.

'Mentés' gombra kattintva a képernyőn található kiválasztás mentése megtörténik.

Tulajdonosként van lehetőségünk arra, hogy a munkatársainkat töröljünk ki a saját boltjaink tekintetében.

A Profil / Üzlet almenüben a bolt sora végén található ikonra kattintva lehetséges az alkalmazottak módosítása/törlése. A megjelenő ablakban az adott munkatárs neve előtt található pipát törölve, az adott munkatárs kezelési jogosultsága megszűnik.

'Mentés' gombra kattintva a képernyőn található kiválasztás mentése megtörténik.

Amennyiben módosítani szeretné a hírlevél küldésre adott engedélyt (akár engedélyezni, akár törölni szeretné), a képernyő jobb felső sarkában, a saját e-mail címünkre kattintva, a megjelenő 'Profil' menüben van lehetőség ezt megtenni.

A regisztráció törlése a jobb felső sarokban, a saját e-mail címünkre kattintva, a megjelenő 'Profil' menüben lehetséges, a "Felhasználó törlése" menüben. Szintén itt tölthetők le a rendszerben tárolt személyes adatok is a szabványos, "PersonalData.json" file formátumban. Ezt bármilyen txt szövegszerkesztő alkalmazással (pl notepad++), vagy a jobb egérgombra kattintva a Szerkesztést kiválasztva lehet meg nyitni. Lehetőség van a regisztráció során megadott adatkezelési engedélyek módosítására is.

A boltok karbantartása, új bolt rögzítése a rendszerben a 'Profil' menübe került át. A 'Profil'-t a jobb felső sarokban, a saját nevünkre kattintva jelenik meg, amire kattintva a személyes adataink, valamint cégjeink és boltjaink adatainak módosítása lehetséges.

Amennyiben már nem szeretnél rendelést leadni egy boltnak a jövőben, akkor kérlek, hogy küldj Nekünk egy e-mailt, amiben leírod a felhasználó neved és a törölni szándékozott bolt nevét. Ha lehetséges adj meg egy elérhetőséget (e-mail vagy telefonszám, annak érdekében, hogy a felmerülő kérdéseket egyeztetni tudjuk és a törlés után vissza tudjunk jelezni Neked.

FONTOS: Ezt a változtatást csak a bolt tulajdonosa kérheti.

Amennyiben már nem szeretnél rendelést leadni egy cégnek a jövőben, akkor kérlek, hogy küldj Nekünk egy e-mailt, amiben leírod a felhasználó neved és a törölni szándékozott cég nevét. Ha lehetséges adj meg egy elérhetőséget (e-mail vagy telefonszám, annak érdekében, hogy a felmerülő kérdéseket egyeztetni tudjuk és a törlés után vissza tudjunk jelezni Neked.

FONTOS: Ezt a változtatást csak a cég tulajdonosa kérheti.

Jelszó emlékeztetőnél fordulhat elő, kérem jelentse a hibát a 'Kapcsolat' menüponton keresztül.

Az eDrink.hu web oldal használata kizárólag kereskedelmi céllal, felnőtt felhasználók számára lehetséges. 18 évnél fiatalabb felhasználók a honlapra nem regisztrálhatnak, arról semmilyen információt nem kaphatnak, és a honlapon semmilyen tevékenységet nem folytathatnak.

Érdemes végig gondolni, hogy mi volt az utolsó jelszó, amit megadott az eDrink.hu felületen. Amennyiben nem sikerül visszaemlékezni, akkor a belépési ablakon található 'Elfelejtett jelszó'-ra kell nyomni, majd a rendszer segít az új jelszó létrehozásában. A jelszónak minimum 1 kis és nagybetűt, számot és speciális karaktert kell tartalmaznia.

Amennyiben nem kapta meg a megerősítő e-mailt, az 'Elfelejtett jelszó?' gombra nyomva lehetséges új e-mailt kérni és befejezni a regisztrációt.

Megrendelést leadni csak abban az esetben lehetséges, ha a boltot a gyártó jóváhagyta és elfogadta. Ekkor megjelenik a bolt neve az 'Új megrendelés' ablakban, aminek a kiválasztása után lehetséges a megrendelés leadása.

Fontos, hogy a regisztráció elfogadásáról minden esetben e-mailben értesítjük a regisztrált felhasználóinkat.

Az eDrink.hu web oldalt kizárólag regisztrált felhasználók használhatják. A regisztráció csak abban az esetben sikeres, amennyiben a szükséges adatok megadása után, az eDrink.hu által küldött megerősítő e-mail-re kattintva segítségével jelszót hoz létre a felhasználó.